خدمات رایانه ای ناجی سیستم مشهد 09158044217

مرجع تخصصی فروش فایل فلش و رام های پارسی کوک شده - فروش فایل - جدیدترین فایل فلش های فارسی نایاب و کوک شده فیلمبرداری مجالس و....

خدمات رایانه ای ناجی سیستم مشهد 09158044217

مرجع تخصصی فروش فایل فلش و رام های پارسی کوک شده - فروش فایل - جدیدترین فایل فلش های فارسی نایاب و کوک شده فیلمبرداری مجالس و....

تبلت


خراسان - مورخ دوشنبه 1393/02/22 شماره انتشار 18685

وقتی کارآگاهان پلیس به دستان پسر ۱۵ ساله ام دستبند زدند، شوکه شدم. باورم نمی شد که فرزندم کار خلافی انجام داده باشد. او اهل درس و مدرسه بود و با دوستان نابابی هم رفت و آمد نداشت. مدتی بود که فرزندم اصرار داشت برایش تبلت بخرم. او می گفت: تعدادی از دوستانم در مدرسه تبلت دارند و بسیاری از کارهای تحقیقی خود را با این وسیله ارتباطی انجام می دهند. من هم که سررشته ای از وسایل جدید ارتباطی ندارم، به خاطر خوشحال کردن فرزندم برایش تبلت خریدم. از آن روز به بعد او همیشه در اتاقش تنها بود و مدام با «تبلت» خود را سرگرم می کرد؛ من هم از این که می دیدم پسرم به کارهای تحقیقی و درس و مدرسه مشغول است، خوشحال بودم. اگرچه احساس می کردم او از نظر جسمانی ضعیف شده است و نمراتش هم مناسب نبود ولی با خود می گفتم احتمالا درس هایش سنگین است و ضعف جسمانی او نیز به خاطر این است که از خوراکش کم شده است. پدر ۴۰ ساله در ادامه افزود: پس از دستگیری پسرم فهمیدم که او در پی اختلافی که با یکی از همکلاسی های خود پیدا کرده بود، با وسوسه های شیطانی یکی از دوستان مشترکشان، عکس هایی از جشن تولد همکلاسی اش را به دست آورده بود که در آن عکس ها، تصویر خواهر همکلاسی او نیز وجود داشت. پسرم بعد از این ماجرا و برای آن که از همکلاسی خود انتقام بگیرد، این تصاویر را در یکی از شبکه های اجتماعی از طریق «تبلت» منتشر کرده بود که بعد از اعلام شکایت پدر دختر، کارآگاهان به ردیابی موضوع پرداختند و امروز فرزند ۱۵ ساله ام به خاطر این جرم دستگیر شده است. اکنون که کارآگاهان پلیس «تصاویر تبلت» فرزندم را بررسی کرده اند، فهمیدم او در این مدت که خود را داخل اتاقش سرگرم می کرد، وارد شبکه های غیراخلاقی می شد و ضعف درس هایش نیز به همین دلیل بوده است؛ اما ای کاش قبل از این که به درخواست پسرم برای خرید تبلت گوش می دادم ابتدا خودم آگاهی کاملی کسب می کردم و می توانستم ضررهای آن را نیز برای فرزندم توضیح بدهم. حالا هم نمی دانم چه مجازاتی در انتظار اوست، پدر همکلاسی پسرم نیز به خاطر هتک حیثیت دختر و خانواده اش شکایت کرده است و اصرار دارد که باید فرزندم به خاطر این  آبروریزی محاکمه شود.

ماجرای واقعی

با همکاری پلیس فتای خراسان رضوی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد