خدمات رایانه ای ناجی سیستم مشهد 09158044217

مرجع تخصصی فروش فایل فلش و رام های پارسی کوک شده - فروش فایل - جدیدترین فایل فلش های فارسی نایاب و کوک شده فیلمبرداری مجالس و....

خدمات رایانه ای ناجی سیستم مشهد 09158044217

مرجع تخصصی فروش فایل فلش و رام های پارسی کوک شده - فروش فایل - جدیدترین فایل فلش های فارسی نایاب و کوک شده فیلمبرداری مجالس و....

تغییر صدا در هنگام مکالمه برای مشترکین ایرانسل

 


تاکنون اپلیکیشن‌های مختلفی برای تغییر صدای فرد در هنگام مکالمه برای گوشی‌های موبایل عرضه شده است. ایرانسل نیز به تازگی سرویسی را راه‌اندازی کرده است که به وسیله‌ی آن می‌توانید صدای خود را در حین مکالمه تغییر دهید. این قابلیت می‌تواند برای سرگرمی و شوخی با دوستان مفید واقع گردد. برای نحوه‌ی دسترسی به این سرویس این ترفند را دنبال نمایید.

بدین منظور:
کافی است در هنگام شماره‌گیری تلفن فرد مورد نظر عدد 7272 را پیش از شماره‌ی تلفن وارد نمایید.
بدین شکل که اگر به عنوان مثال قصد تماس با شماره‌ی 09350000000 را دارید می‌بایست (ناجی سیستم) عمل شماره‌گیری را به صورت 72729350000000 انجام دهید.
به یاد داشته باشید نباید عدد 0 ابتدای شماره را وارد کنید.
پس از این عمل به راهنمای ایرانسل متصل می‌شوید که ادامه‌ی مراحل را توضیح می‌دهد. در ابتدا باید زبان مورد نظر و در مرحله‌ی بعدی نیز باید نوع صدای مد نظر خود را انتخاب کنید.
در حال حاضر ایرانسل فقط صدای عروسکی را در این سرویس اعمال کرده است ولی به مرور صداهای مختلف نیز به آن افزوده خواهد شد.

نکته: مشترکین ایرانسل می‌توانند از این روش برای تماس با مشترکین سایر اپراتورها مانند همراه اول، رایتل و ... و حتی شبکه تلفن خانگی نیز استفاده کنند

10 توصیه برای بالا بردن امنیت رایانه و کاربر

 


بسیاری از مشکلاتی که امنیت سیستم کاربران و همچنین حریم شخصی آنان را به خطر می‌اندازد بر اثر ناآگاهی از الزامات و اصول اولیه به وقوع می‌پیوندد. در این ترفند قصد داریم به معرفی 10 توصیه برای بالا بردن امنیت رایانه و کاربر بپردازیم. با رعایت این نکات می‌توانید امنیت حریم شخصی خود و رایانه‌ی خود را به حدأکثر برسانید.

1. استفاده از سیستم‌عامل به‌روز و اصل
می‌توان گفت مهم‌ترین مسأله‌ی امنیت در کامپیوتر، به‌روزرسانی سیستم‌عامل است. با تنظیم سیستم‌عامل بر روی به‌روزرسانی خودکار می‌توانید از به‌روز شدن خودکار و به‌موقع سیستم‌عامل اطمینان حاصل کنید. بسیاری از تهدیدات امنیتی که کاربران را تهدید می‌کند در صورت به‌روز بودن سیستم‌عامل خنثی خواهند شد.
از طرفی استفاده از سیستم‌عامل کرک‌شده و غیراصل باعث می‌شود که کاربر برای استفاده‌ی امن و بدون دغدغه از کامپیوتر آمادگی نداشته باشد. به عنوان مثال نصب به‌روزرسانی‌ها در سیستم‌عامل‌های کرک‌شده به آسانی انجام نمی‌گیرد.

2. استفاده از نرم‌افزارهای امنیتی و به‌روزرسانی مداوم آن‌ها
به‌روزرسانی سیستم‌عامل به تنهایی نمی‌تواند از ورود ویروس و یا نفوذ هکر به سیستم شما جلوگیری کند. به همین علت وجود یک نرم‌افزار امنیتی (ترجیحاً Internet Security) نیز موردنیاز است.
نرم‌افزارهای امنیتی متعددی تاکنون منتشر شده‌اند که هر کدام علاقه‌مندان خاص خود را دارا هستند. کاربر باید تنها یک نرم‌افزار امنیتی (در یک حیطه کاری) را برای خود انتخاب کرده (با مشورت با یک کارشناس و یا مطالعه‌ی نقدهای مختلفی که در خصوص این نرم‌افزارها وجود دارد) و نصب نماید تا دچار مشکلاتی از قبیل افت سرعت سیستم و یا تداخل بین نرم‌افزارهای دیگر نشود.
اگر کاربر مایل به خرید و صرف هزینه نباشد، نبایستی نسخه‌ی کرک‌شده‌ی نرم‌افزار امنیتی را نصب نماید. چرا که گویی یک راننده برای امنیت خود، کمربند ایمنی بی‌کیفیت در اتومبیل خود نصب نماید!
پیشنهادی که برای این نوع از کاربران وجود دارد، نصب Anti Virus یا Internet Security رایگان است. از میان بهترین نرم‌افزارهای امنیتی که به صورت رایگان عرضه شده‌اند میتوان به 360Internet Security (در حیطه‌ی آنتی ویروس و امنیت در اینترنت) و Avast Free Antivirus (در حیطه‌ی آنتی ویروس) اشاره کرد. این 2 نرم‌افزار که به صورت رایگان منتشر شده‌اند، مقدار بسیار پایینی از فضای رم را مصرف می‌کنند و می‌توانند از جمله بهترین انتخاب‌ها برای کاربران باشند.
از میان این دو نرم‌افزار نیز نصب نرم‌افزار امنیتی 360Internet Security بیشتر پیشنهاد می‌شود، چرا که این نرم‌افزار از امکانات کامل‌تری نسبت به نرم‌افزار Avast Free Antivirus برخوردار است و از همه مهم‌تر، فاقد هر گونه تبلیغاتی است. از مزایای این نرم‌افزار می‌توان به استفاده از 3 موتور جستجوگر ویروس و کرم‌های اینترنتی، اسکن سریع و دقیق فایل‌ها، نبود هیچ‌گونه تبلیغ در محیط نرم‌افزار، استفاده بسیار کم از فضای حافظه و اشغال بسیار کم فضای پردازنده، 100% رایگان بودن کلیه‌ی امکانات نرم‌افزار، نصب سریع و آسان نرم‌افزار و نهایتاً کنترل نرم‌افزار بر دستکاری فایل‌ها و رجیستری ویندوز توسط دیگر نرم‌افزارها اشاره کرد. البته از معایب این نرم‌افزار می‌توان به عدم امکان تنظیمات پیشرفته برای فایروال و عدم کنترل برنامه‌ها برای اتصال به اینترنت اشاره نمود.
این نرم‌افزار را می‌توانید از سایت سازنده دریافت نمایید:
http://www.360safe.com

3- عدم استفاده از رایانه‌ی دیگران و یا رایانه‌های عمومی برای کارهای شخصی
حتی‌الامکان از کافی‌نت و یا کامپیوترهای دیگران برای کارهای شخصی خود استفاده نکنید. در هنگام استفاده از از این کامپیوترها، بایستی (ترفندستان) بدترین احتمال را سرلوحه‌ی کارتان قرار دهید: این احتمال که صاحب کامپیوتر میزبان، دقت کافی در استفاده از کامپیوتر را به کار نبرده است. یعنی نه سیستم خود را به‌روزرسانی کرده است و نه توجهی به نرم‌افزارهای امنیتی خود داشته است!

4- عدم به‌اشتراک‌گذاری رمز عبور
بارها پیش آمده است که شخصی به خاطر نداشتن دسترسی به اینترنت یا دلایلی دیگر رمز خود را در اختیار دیگری قرار می‌دهد تا برای مثال او ایمیلی را بررسی کند. این کار به هیچ عنوان عملی صحیح نیست و از آنجایی که کل تنظیمات امنیتی شبکه‌های اجتماعی بر مبنای ایمیل شخص است، بسیار خطرناک و کاری بسیار پرریسک خواهد بود. چرا که علاوه بر اینکه ممکن است توسط فرد مورد نظر سوء‌استفاده صورت گیرد، ممکن است به دلیل عدم رعایت نکات امنیتی در سیستم شخص، رمز عبور شما به صورت ناخواسته لو رود.

5- اطمینان از صحیح بودن تاریخ سیستم
از آنجایی که مرورگرهای اینترنتی و نرم‌افزارهای دیگر برای چک کردن مجوزهای امنیتی به تاریخ سیستم کاربر رجوع می‌کنند، کاربر بایستی هر از گاهی تاریخ سیستم و منطقه زمانی خود را بررسی نماید و از صحت آن اطمینان حاصل کند.

6- پرهیز از نصب نرم‌افزارهای غیرضروری
بسیاری از کاربران می‌پندارند که هر چقدر نرم‌افزارهای مختلف نصب کنند، کامپیوتری کامل‌تر خواهند داشت؛ در صورتی که این‌گونه نیست و با این کار امنیت کامپیوتر خود را به خطر می‌اندازند.
به عنوان یک مثال، یخچال منزل کاربر را یک سیستم‌عامل، موتور آن را یک نرم‌افزار امنیتی و همین‌طور محتویات آن را نیز نرم‌افزارهای جانبی آن در نظر می‌گیریم. کاربر نمی‌تواند در داخل یخچال (سیستم‌عامل) حتی در مواقعی که موتور آن بدون مشکل کار می‌کند بیش از نیاز خود مواد غذایی (نرم‌افزار) انبار کند. مواد غذایی (نرم‌افزارها) دارای تاریخ انقضا هستند و خراب خواهند شد. حتی اگر موتور یخچال نیز بدون مشکل باشد! برای نگهداری از آن‌ها، باید وقت و هزینه بیشتری را صرف کنید و اگر هم نگهداری نشود، خطر روز‌به‌روز بیشتر خواهد شد.

7- به‌روزرسانی دائمی درایورهای سخت‌افزاری
شاید از خودتان بپرسید این موضوع چه ارتباطی به امنیت دارد! اما بایستی بدانید که این موضوع اهمیت بسیاری در تأمین امنیت کامپیوتر کاربر دارد. سیستم‌عامل و آنتی ویروس بایستی در کامپیوتری بدون اشکال فنی کار کنند تا کارها به درستی پیش برود. در صورتی که درایور سخت‌افزاری معیوب باشد، دستگاه به درستی سیستم‌عامل را اجرا نخواهد کرد و علاوه بر کندی سرعت، باعث بد اجرا شدن نرم‌افزارهای دیگر (از جمله نرم‌افزار امنیتی) خواهد شد. به همین علت (ترفندستان) شرکت‌های سازنده قطعات سخت‌افزاری، هر از چند گاهی (در صورت گزارش وجود مشکل در درایور) نرم‌افزارهای آن‌ها را برای عملکرد بهتر، به‌روز‌رسانی و در سایت رسمی شرکت منتشر می‌کنند.
پیشنهاد می‌شود در هنگام خرید کامپیوتر، نام شرکت سازنده و مدل‌های سخت‌افزارهای خود را یادداشت کرده و در اختیار داشته باشید تا بتوانید در صورت لزوم، برای به‌روز‌رسانی آن‌ها اقدام نمایید. تأکید می‌شود که حتماً از سایت‌های رسمی شرکت‌های ارائه‌دهنده سخت‌افزار، درایورهای خود را با توجه به مدل سخت‌افزار دریافت کنید.

8- به‌روزرسانی نر‌م‌افزارهای جانبی
همان‌طور که پیش‌تر عنوان کردیم، برای حفظ امنیت کامپیوتر خود، بایستی سیستم‌عامل و نرم‌افزارهای امنیتی خود را به‌روز‌رسانی کنید. نرم‌افزارهای جانبی نیز از این قائده مستثنا نیستند. این کار باعث می‌شود که ایرادات نرم‌افزارها (ایرادات امنیتی و اجرایی) برطرف شود.

9- عدم بهره‌گیری از نرم‌افزارهای کرک‌شده
برای این موضوع 4 دلیل وجود دارد:
• همان‌طور که پیش‌تر توضیح داده شد، کامپیوتر برای حفظ امنیت، نیاز به به‌روزرسانی دارد. خواه چه سیستم‌عامل باشد، چه آنتی ویروس و چه نرم‌افزارهای جانبی. استفاده از نرم‌افزارهای کرک‌شده در اکثر مواقع باعث می‌شود امکان به‌روزرسانی برنامه از کاربر سلب شود. همچنین ممکن است که در هنگام به‌روز نمودن نرم‌افزار، سرور ناشر سازنده از غیرقانونی بودن نرم‌افزار مطلع شود و خدمات خود را برای کاربر قطع کند. این کار سبب می‌شود که کاربر از دریافت به‌روزرسانی‌های امنیتی نرم‌افزار که گاهی اوقات خیلی ضروری است محروم شود.
• کرک‌ها هیچ موقع قابل اطمینان نبودند و نخواهند بود. بسیاری از کرک‌ها با وجود کارکرد صحیح آلوده به بدافزار هستند. در کنار کرک‌کننده‌هایی که با شعار «رایگان برای همه» در این عرصه فعالیت می‌کنند، افرادی نیز وجود دارند که با اهداف شخصی و تهدید امنیت کاربران فعالیت می‌کنند.
• این کار در کشورهای پیشرفته (چه برای کرک‌کننده و چه برای کاربر) کاری غیرقانونی است. کسانی هستند که بدون نیت‌های سیاسی خواهان رفع تحریم‌های نرم‌افزاری هستند. به خاطر همین مسأله برای این کار باید توسط خود کاربران زمینه‌سازی شود تا دولت بتواند با خیالی آسوده قانون کپی‌رایت را اجرا کند.
• همانطور که حال یک نویسنده از انتشار کتاب یا مقاله خود در جایی دیگر بدون درج نامش دگرگون می‌شود، ناشر و برنامه‌نویسان نرم‌افزارها نیز به همین حال دچار می‌شوند. به همین علت، اگر تمامی مشکلات امنیتی را نیز نادیده بگیریم، از لحاظ اخلاقی نیز این کار صحیح نیست.

10- عدم ورود به سایت‌های ناشناس
در صورتی که کاربری همه‌ی مسائل امنیتی را نیز رعایت کند ولی بدون دقت به سایت‌های ناشناس وارد شود، باز دچار مشکل خواهد شد. می‌توان عنوان کرد که خطرناک‌ترین کار، همین مورد است. چرا که اولین جایی که در آن ویروس جدیدی منتشر می‌شود، اینترنت است و بعد از انتشار آن است که شرکت‌های سازنده نرم‌افزارهای امنیتی به مقابله با ویروس می‌پردازند. پس حتماً به آدرس سایت‌ها دقت کنید.
جهت افزایش امنیت در این زمینه می‌توانید از افزونه‌ی WOT بر روی مرورگر خود استفاده نمایید:
https://www.mywot.com

شرکتی اسرائیلی سیستم تشخیص حملات استاکس نت و نظایر انرا ازمایش میکند

 
 
 
امتیاز: 212,876, درجه: 100امتیاز: 212,876, درجه: 100
درجه بالاتر: 0%درجه بالاتر: 0%درجه بالاتر: 0%
فعالیت: 15.5% فعالیت: 15.5%

 
 
5
   
 




به نقل از لوموند انفورماتیک, یک شرکت تازه تاسیس و نواور اسرائیلی با همکاری جنرال الکتریک فناوری امنیتی ای ساخته است که حملاتی شبیه حملات کرم استاکس نت را روی سیستمهای ساختارهای حاد در زمینه انرژی تشخیص داده و میابد.
 
این سیستم ThetaRay از الگوریتمهائی که توسط Amir Averbuch, استاد دانشگاه تل اویو و Ronald Coifman, استاد دانشگاه ییل ابداع شده اند استفاده میکند. فرمولهای ریاضی انان میتوانند برنامه های مخرب فرار (ویروسهای فرار به ویروسهائی گفته میشود که عملکرد سیستم را بگونه ای تعییر میدهند که فایلهای الوده از نظر انتی ویروسها سالم به نظر میرسند و حتی حجم فایل الوده را همانند حجم فایل سالم مینمایانند و به همین دلیل یافتن انها مشکل است.) را که سیستمهای صنعتی را هدف قرار میدهند را یافته و به کنترل شبکه ها کمک کنند.
 
در سال گذشته دو دانشگاهی با Mark Gazit, رئیس اجرائی شرکت ThetaRay, این شرکت را برای توسعه یک فناوری سرور مخصوص نظارت و کنترل تاسیسات تولید برق و سیستمهای صنعتی SCADA و سایر سیستمهای حاد را در تل اویو تاسیس کردند. فناوری این شرکت قرار است در ابتدای ماه سپتامبر امسال کامل شود و میتواند برای بخشهای دیگری چون مالی نیز استفاده شود.
 
Mark Gazit در خصوص این فناوری شرکت ThetaRay توضیح داده است : "برنامه امنیتی شرکت ThetaRay داده های عملیاتی سیستمهای صنعتی و مثلا کنترل SCADA را بررسی کرده و انها را همزمان با داده های ترافیک روی شبکه و تنظیمات امنیتی چون دیوار اتش مقایسه مینماید". این برنامه صدها تنظیماتی که مربوط به عملکرد سیستمهای کاربردی و شبکه ها هستند را با یکدیگر مقایسه و نوعی تصویر چند بعدی از رفتار طبیعی میسازد تا انچه که غیر طبیعی بوده و میتواند نشانه حمله ای باشد را بیابد. دستگاه ThetaRay نیز خود با توجه به عواملی چون افزایش یا کاهش ناگهانی داده های تحت کنترل میتواند مشخص کند که حمله ای در جریان است. اما این سیستم نمیتواند حمله را مسدود سازد.
 
کرم استاکس نت که بسیار پیچیده و پیشرفته بود توسط سرویسهای اطلاعاتی امریکا و اسرائیل و برای اختلال سانتریفوژها در یک تاسیستات اتمی ایران که مظنون به ساختن سلاح اتمی بود ساخته شده بود. مدتی طولانی این کرم کشف نشده باقی مانده بود و اختلال در تعامل اتوماتهای قابل برنامه ریزی ایجاد کرده و داده هائی جعلی میساخت که سوء ظن تولید نمیکردند. این کرم به سلاح انفورماتیکی ای خطرناک و غیر قابل کنترل با نتایجی ناشناس معروفیت دارد. سپس این کرم کشف شده و تمام تاسیسات تولید انرژی در سراسر جهان به حال اماده باش درامدند.
 
ThetaRay تائید میکند که محصولش میتواند اینگونه حملات را در سیستمهای صنعتی بیابد و در حال حاضر در یک نیروگاه برق ایالت نیویورک ازمایش میشود.
 
ThetaRay از حمایتهای مالی بسیاری چون Jerusalem Venture Partners و General Electric برخوردار است. اما این شرکت مبلغ سهم ایندو حامی را فاش نساخته و توضیح هم نداده است که چگونه جنرال الکتریک مایل است از این فناوری کنترل استفاده نماید.
 
رئیس اجرائی ThetaRay اعلام کرده است که این سیستم امنیت از پائیز به بعد در همه جا در دسترس و قیمت ان حدود صدها هزار دلار خواهد بود.

آموزش دانلود رایگان و مستقیم از گوگل پلی (Google Play) [اندروید]

آموزش دانلود رایگان و مستقیم از گوگل پلی (Google Play) [اندروید]

play_logo

آدرس در روش اول ویرایش گردید

مجموعه گوگل برای گوشی های هوشمند اندروید سرویس Play که قبلا Play Store نام داشت را بنا نهاده تا در آن نرم افزار، بازی و حتی فیلم و کتاب برای این گوشی ها به رایگان یا بصورت پولی ارائه کند. ولی در این بین کشورهایی مانند ایران در تحریم کشور امریکا بوده و به این موارد دسترسی ندارند که اصل این آموزش برای میسر کردن دانلود برای این موارد می باشد. (فعلا در ایران بدون ابزار خاص می توان به گوگل پلی دسترسی داشت ولی در صورت دانلود خطای ۴۰۳ می دهد که به زودی آموزش دانلود از این سایت هم برای گوشی های اندروید روت شده از اینجا گذاشته خواهد شد)

البته از مدتهای پیش سایت های ایرانی بصورت پولی ابزارهایی را برای دانلود ارائه می دادند که در این آموزش با ابزار و سایت های کاملا رایگان شما می توانید از سایت گوگل پلی دانلود داشته باشید که برای مشاهده آموزش می توانید ادامه همین مطلب را مشاهده نمایید.

روش اول) سایت evozi

برای این کار کافیست ابتدا آدرس صفحه ای که نرم افزار یا بازی در آن وجود دارد را کپی کنید! برای مثال نرم افزار ASTRO را انتخاب می کنیم :

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.metago.astro&hl=en

(دقت کنید در این آموزش آدرس بالا درست نمی باشد و باید مثل این آدرس باشد : “https://play.google.com/store/apps/details?id=com.metago.astro” یعنی بخش آخر از & باید پاک شود!)

قدم دوم رفتن به سایت زیر می باشد :

http://apps.evozi.com/apk-downloader

در جعبه میانی آدرس صحیح را Paste کرده و دکمه Generate را می فشاریم. بعد از چند لحظه عبارت زیر را مشاهده می کنیم (در صورت وجود نداشتن خطا) :

Package Name: com.metago.astro
File Size: ۵٫۴۷ MB
QR Code: View
MD5 File Hash: ۲۴۱۵۸۷۳e6b52d4aa6e4b8716ac03b534

حال می توانید از دکمه دانلود برای دانلود نرم افزار استفاده کنید.

مزایا » لینک مستقیم – دانلود با سرعت بالا – بدون محدودیت – بدون نیاز به ایمیل گوگل و رمز آن

معایب » تنها برای موارد رایگان کاربرد دارد و موارد Paid شده را نمی توان با این روش دانلود کرد – همچنین در برخی مواقع سرور بخاطر تقاضای بالا سنگین می شود

(.

روش دوم) سایت Aptoide (حتی برای دانلود نرم افزار و بازی های پولی ایرانی موجود در Bazaar)

قبلا هم در این مطالب (آموزش دانلود از سایت Aptoide با کامپیوتر بهمراه نرم افزار مربوطه) با نحوه جست جو و دانلود از این سایت آموزش داده شده بود که در روش بالا نرم افزارهای پولی وجود ندارند ولی در این روش این مورد وجود ندارد.

مزایا » لیست کاملی از نرم افزارهای پولی و رایگان – سرور قدرتمند با سرعت دانلود نامحدود

معایب » در مواردی نسخه های قدیمی از یک بازی یا نرم افزار شاید وجود داشته باشد ولی یکی از به روزترین مارکت ها می باشد

.

روش های دیگری هم مانند نرم افزار و افزونه گوگل کروم موجود می باشد ولی در آنها رمز و خود ایمیل گوگل ضروری می باشد و کمی نا امن هستند که در صورت وجود روش های معتبر و رایگان از این مطلب به اطلاع شما دوستان خواهد رسید. اگر روشی هم دارید می توانید در بخش دیدگاه ها بیان کنید تا با نام خودتان در اینجا افزوده شود.

آموزش ساخت اپل آی دی - Apple ID ( تصویری ) - [ اختصاصی AppGet ]

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

تست باتری

تست باتری نوکیا لومیا Nokia Lumia 1520


تست باتری نوکیا لومیا Nokia Lumia 1520

باتری نوکیا لومیا 1520 Lumia 1520 دارای ظرفیت 3,400mAh میلی آمپر است. صفحه نمایش این فبلت 6 اینچ و دارای بک لایت است.

برای تست باتری این فبلت رویایی ، ابتدا مکالمه 3G را تست کردیم که ببینیم تا باتری این فبلت تا چه مدت مکالمه تلفنی روی شبکه 3G را دوام می آورد.

مدت زمان دوام باتری 28 ساعت و 34 دقیقه بود. بهترین امتیازی که تابحال ثبت کرده ایم.

1

 

پس از آن نویت میرسد به تست دوام باتری برای گشت و گذار در اینترنت به طور مداوم . با اینکه این فبلت صفحه نمایش 6 اینچی مدام روشن داشته و به وای فای Wi-Fi کانکت بوده ولی 12 ساعت و 40 دقیقه توانست روشن بماند. این دومین امتیاز خوب پس از Sony Xperia C است:

 2

پس از آن نوبت میرسد به تست باتری لومیا 1520 برای پخش مداوم ویدئو و این فبلت قبل از اینکه به زیر 10% شارژ برسد، 12 ساعت و 31 دقیقه دوام آورد.

3

حال برای نتیجه نهایی باید این اعداد را با هم جمع کرد. جمع این اعداد ، نتیجه عجیب و غریب 107 ساعت را به ما داد.
تست باتری نوکیا لومیا Nokia Lumia 1520
این عدد 107 ساعت به این معنی است که فبلت نوکیا لومیا 1520 4 روز و نیم شارژ نگه میدارد اگر برای هر روز :

1 ساعت مکالمه صوتی، 1 ساعت گشت و گذار در اینترنت و 1 ساعت پخش مداوم ویدئویی داشته باشد.

 

ترجمه اختصاصی ناجی سیستم

هرگونه کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک ناجی سیستممجاز است

بررسی مشخصات کامل اندروید 4.4 کیت کت Android 4.4 KitKat

بررسی مشخصات کامل اندروید 4.4 کیت کت Android 4.4 KitKat

تاریخ انتشار خبر : 1st نوامبر 2013 نویسنده : مدیریت سایت

بررسی مشخصات کامل اندروید 4.4 کیت کت Android 4.4 KitKat

بررسی مشخصات کامل اندروید 4.4 کیت کت Android 4.4 KitKat

ساعاتی پیش اندروید 4.4 کیت کت Android 4.4 KitKat رسماً معرفی شد و نظیر سالهای پیش این معرفی با معرفی یک نکسوس جدید و اینبار نکسوس 5 همراه بود.

مشخصات فنی نکسوس 5 را میتوانید از اینجا ببینید .

اما این بار اندروید نسخه جدید چه در چنته دارد ؟

خب اندروید 4.4 به زودی 1 میلیارد یوزر پیدا خواهد کرد و روی دیوایس هایی حتی با 512 مگابایت RAM نیز کار خواهد کرد.

دیزاین این نسخه از اندروید از نو طراحی و خیلی بهتر شده است. Android 4.4 دارای اپ phone جدید بوده ، که از طریق آن شما میتوانید بین کانتکتهایتان سرچ کنید، مکانهای دور برتان را جستجو کنید یا کلاً از طریق اکانت گوگل در هر اپ گوگلی از طریق شماره گیر گوشی خود جستجو نمایید.

بررسی مشخصات کامل اندروید 4.4 کیت کت Android 4.4 KitKat

نسخه جدید برنامه هنگ اوت Hangout گوگل نیز دراندروید 4.4 ارائه خواهد شد. در این نسخه شما میتوانید تمامی SMS ها و MMS ها و دیگر مکالمات و تماس های ویدئوییتان را در یکجا جمع داشته باشید و در نتیجه هیچ چیز را از دست ندهید.

بررسی مشخصات کامل اندروید 4.4 کیت کت Android 4.4 KitKat

اندروید 4.4 دارای caller ID هوشمند است . به این معنا که اگر شماره نا آشنایی به شما زنگ بزند، اندروید از طریق گوگل مپ این شماره را با شرکتهای تجاری ثبت شده در آن حوالی تطبیق میدهد!

بررسی مشخصات کامل اندروید 4.4 کیت کت Android 4.4 KitKat

lock screen یا قفل صفحه گوشی نیز نظیر IOS 7 در اپل ، دارای آیکون دوربین بوده و هم چنین گزینه ای برای تغییر home screen آنچنانکه شما میپسندید وجود خواهد داشت.

به اندروید 4.4 شکلکهای جدیدی اضافه شده که کاملاً از نو دیزاین و طراحی شده اند:

بررسی مشخصات کامل اندروید 4.4 کیت کت Android 4.4 KitKat

تمامی گوشیهایی که دارای دکمه های سخت افزاری نیستند در اندروید 4.4 دارای فضایی برای قرار گیری این دکمه ها هستند که به محض باز شدن برنامه ، مخفی میشوند.

نسخه جدید اندروید یعنی کیت کت علاوه بر قابلیتهای فراوانی که دارد ، از نظر جستجوی گوگل بسیار دقیق تر شده است. هم چنین سرچ صوتی آن بسیار پیشرفت کرده است . از این پس میتوانید با گفتن جمله “ok google ” دستورات صوتی خود را به گوگل بدهید. تقریباً چیزی شبیه به سیری در دستگاههای اپلی.

بررسی مشخصات کامل اندروید 4.4 کیت کت Android 4.4 KitKat

اندروید 4.4 دارای قابلیت AirPrint است . یعنی قابلیت پرینت وایرلس که فعلاً تنها محدود به پرینتر های برند اچ پی HP است.

بررسی مشخصات کامل اندروید 4.4 کیت کت Android 4.4 KitKat

اندروید 4.4 هم اکنون دارای قابلیت ذخیره سازی روی فضای اینترنت در یک فضای دلخواه است.

QuickOffice برای اندروید 4.4 کاملاً تغییر کرده و شما به راحتی میتوانید هر فایل آفیسی را به راحتی و دقیقاً با همان راحتی پشت کامپیوتر ادیت و استفاده نمایید. حتی به راحتی هر فایلی را روی گوگل درایو ذخیره کنید:

بررسی مشخصات کامل اندروید 4.4 کیت کت Android 4.4 KitKat بررسی مشخصات کامل اندروید 4.4 کیت کت Android 4.4 KitKat

در اندروید 4.4 قابلیت مولتی تسکینگ Multitasking بهبود یافته و سریعتر شده است :

بررسی مشخصات کامل اندروید 4.4 کیت کت Android 4.4 KitKat

قابلیت فول اسکرین در اندروید 4.4 به این صورت که وقتی کتابی میخوانید یا فیلمی میبینید یا بازی میکنید ، صفحه نمایش به شما دقیقاً آن چیزی را که میخواهید ببینید نشان میدهد و چیزهای اضافی را از روی صفحه محو میکند . شما با یک اشاره انگشت میتوانید آن دکمه های را موقتاً برگردانید :

بررسی مشخصات کامل اندروید 4.4 کیت کت Android 4.4 KitKat

گوگل سعی در ایجاد فرموری برای تمامی افراد با هر نوع مشخصات سخت افزاری دارد. در گذشته برخی از افراد به دلیل خاصیت مموری گوشی خود قادر به دریافت نسخه های جدید اندروید نبودند ولی کیت کت یا اندروید 4.4 این روال را تغییر میدهد. Android 4.4 KitKat در واقع قابلیتهای اضافی و ناکارا و نیز مصرف بالای مموری و رم را کاهش میدهد که حتی شما با 512 مگابایت RAM هم بتوانید از آن استفاده کنید. استثنائاً Galaxy Nexus با 1 گیگابایت RAM قادر به دریافت اندروید 4.4 نیست.

علاوه بر اینها گوگل سعی نموده تا اندروید 4.4 کیت کت را از نظر مصرف باتری با کاهش درخواستهای مکرر دیتا ، بهینه نماید.

این اندروید فعلآً بر روی نکسوس 5 LG NEXUS 5 در دسترس است.

شمارش معکوس مرگ ویندوز XP آغاز شده …


دست از سر اکس‌پی بردارید؛ امنیت‌تان در خطر است

1 XpWwW.KamYab.IR  شمارش معکوس مرگ ویندوز XP آغاز شده …

اگر هنوز از ویندوز اکس‌پی استفاده می‌کنید و امنیت زندگی دیجیتال برای‌تان مهم است، به فکر سیستم عامل تازه‌ای باشید. سفره XP برای هکرها به زودی رنگارنگ‌تر هم خواهد شد. سیستم عامل‌های متن باز نیز گزینه‌های مناسبی هستند. چراکه پشتیبانی از ویندوز XP از یک ماه دیگر قطع خواهد شد و از این پس با استمرار استفاده از این نسخه ویندوز خطر گسترش بدافزارها افزایش می‌یابد.

بالاخره پس از نزدیک به یک سال اطلاع‌رسانی به روز اتمام پشتیبانی از ویندوز XP نزدیک می شویم؛ مایکروسافت از زمان انتشار اولین خبر در مورد قطع پشتیبانی از ویندوز XP، دائماً از روش‌های مختلف سعی کرده است به کاربران هشدار دهد که از نسخه‌های جدید‌تر ویندوز استفاده کنند و با ویندوز XP خداحافظی کنند.

2 XpWwW.KamYab.IR  شمارش معکوس مرگ ویندوز XP آغاز شده …

به گزارش کمیاب؛ مایکروسافت نزدیک به یک سال پیش (در پاییز ۲۰۱۲) اعلام کرده که از هشتم آوریل ۲۰۱۴ (۱۹ فروردین ۱۳۹۳) دیگر بسته‌های به‌روزرسانی را برای ویندوز اکس‌پی منتشر نمی‌کند. با این حساب، حتی اگر از نسخه اصلی و ثبت‌شده ویندوز استفاده می‌کنید هم، باید کم‌کم به فکر سیستم عاملی جدید باشید؛ البته اگر به حریم خصوصی خود اهمیت می‌دهید و نمی‌خواهید درهای زندگی دیجیتال‌تان را به روی هکرها باز بگذارید.

نسخه اکس‌پی ویندوز در بیست‌ویکم اکتبر ۲۰۰۱ به بازار عرضه شد. این سیستم عامل از معماری امنیتی به اعتقاد کارشناسان “پوسیده‌ای” استفاده می‌کند که بستن حفره‌های امنیتی آن برای کدنویسان مایکروسافت هم آن‌قدر زمان‌بر شده که از لحاظ اقتصادی ادامه این روند برای این کمپانی به‌صرفه نیست. در دنیای کامپیوتر، فناوری‌ای که ۱۲ سال از عمر آن می‌گذرد، به زبان عامیانه متعلق به “عصر تیرکمان سنگی” است.

این سیستم عامل مدت‌هاست که به لقمه چرب هکرها تبدیل شده است. انتظار می‌رود که مجرمان اینترنتی با شنیدن خبر “توقف پشتیبانی امنیتی از XP”، برای نفوذ به دستگاه‌های مبتنی بر این سیستم عامل، انگیزه تازه‌ای هم یافته باشند.

کمپانی مایکروسافت، طراح ویندوز، در اکتبر ۲۰۱۲ اعلام کرد که این سیستم عامل در مقایسه با ویندوز هفت در یک بازه زمانی مشخص حدودا دو برابر بیشتر مورد حمله هکری قرار گرفته است.

3 XpWwW.KamYab.IR  شمارش معکوس مرگ ویندوز XP آغاز شده …

پایان ارائه آپدیت‌های امنیتی برای XP به این معنی است که حفره‌های امنیتی آن باز خواهد ماند و هکرها به‌سادگی می‌توانند از آسیب‌پذیری‌های موجود در سیستم‌های مبتنی بر این سیستم عامل٬ برای حمله و نفوذ به آن‌ها استفاده کنند. به این ترتیب٬ می‌توان گفت اکس‌پی به زودی از ناامن‌ترین سیستم‌های عامل در سراسر جهان خواهد بود.

Untitled 7 شمارش معکوس مرگ ویندوز XP آغاز شده … هنوز ۷/ ۳۸ درصد اکس‌پی کار وجود دارد

مایکروسافت قصد داشت اکس‌پی را در سال ۲۰۱۱ از رده خارج کند٬ اما با توجه به پراکندگی گسترده این سیستم عامل در جهان، این تصمیم با سه سال تأخیر اجرایی می‌شود. شاید نگاهی به کامپیوترهای اطرافیان این حس را تداعی کند که ویندوز اکس‌پی مدت‌هاست از خانه‌ها و میزهای کار و لپ‌تاپ‌های کاربران رخت بر بسته؛ اما آمار رسمی از واقعیت دیگری حکایت می‌کند.

4 XpWwW.KamYab.IR  شمارش معکوس مرگ ویندوز XP آغاز شده …

مایکروسافت بر پایه داده‌های دریافتی از اپلیکیشن‌های اینترنتی برآورد می‌کند که هنوز ۷/ ۳۸ درصد از رایانه‌های فعال در جهان از نسخه اکس‌پی ویندوز استفاده می‌کنند. با این حساب تنها نسخه هفت ۴۵ درصد پراکندگی بیشتری نسبت به اکس‌پی دارد.

Untitled 7 شمارش معکوس مرگ ویندوز XP آغاز شده … سیستم عامل‌های متن باز٬ جای‌گزینی مناسب برای ویندوز

اگر طالب نسخه اصلی سیستم عامل هستید، اما به نسخه‌های غیرکپی دسترسی ندارید یا نمی‌خواهید برای آن هزینه کنید، سیستم عامل‌های متن باز را آزمایش کنید. با این انتخاب چند نشان را با یک تیر می‌زنید: نخست این‌که این سیستم عامل‌ها رایگان هستند و به صورت خودکار به روز می‌شوند. دوم این‌که بر خلاف دنیای سرورها، سیستم عامل‌های مبتنی بر کدهای لینوکس/ گنوم “هنوز” سهم چندانی از کامپیوترهای خانگی ندارند. این عامل انگیزه‌ای برای نفوذ هکرها ایجاد نمی‌کند. در پایگاه اینترنتی اوبونتو، می‌توان نسخه موبایل یا تبلت این سیستم عامل را هم دانلود کرد. افزون بر این، کد این سیستم عامل‌ها در دسترس است. بنابر این امکان اصلاح حفره‌های امنیتی احتمالی با سرعت بیشتر و با مشورت شمار بیشتری از کاربران و متخصصان وجود دارد.

5 XpWwW.KamYab.IR  شمارش معکوس مرگ ویندوز XP آغاز شده …

از سوی دیگر، به ویژه نسخه‌های جدیدتر سیستم عامل‌هایی مانند “اوبونتو” یا “مینت” طیف وسیعی از سخت‌افزارها را به صورت خودکار می‌شناسند و نگرانی چندانی نسبت به از کار افتادن قطعات سیستم‌های قدیمی‌تر وجود ندارد. همچنین ظاهر دسکتاپ یا بسیاری از اپلیکیشن‌های موجود در سیستم عامل‌های متن باز تا حد بسیار زیادی به ویندوز نزدیک شده است؛ البته نسخه‌های پیش از ویندوز هشت.

6 XpWwW.KamYab.IR  شمارش معکوس مرگ ویندوز XP آغاز شده …

در پایگاه اینترنتی نسخه‌های مختلف لینوکس می‌توان این سیستم عامل‌ها را دانلود و بدون نصب از روی حافظه فلش امتحان کرد. این کار از دل ویندوز هم امکان‌پذیر است. حتی می‌توان سیستم عامل لینوکس را در کنار ویندوز نصب و از هر دوی آن‌ها روی یک سیستم استفاده کرد.

Untitled 7 شمارش معکوس مرگ ویندوز XP آغاز شده … مشکلات و کاستی‌های اپن‌سورس

با این همه نباید فراموش کرد که با نصب سیستم عامل‌های متن باز، برخی عادات را هم باید از سر انداخت. مثلا نصب برنامه‌های جانبی روی کامپیوتر دیگر به سادگی دوبار کلیک روی فایل “.exe” نخواهد بود. برای این کار یا باید مانند تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها به سراغ فروشگاه اینترنتی سیستم عامل بروید یا برخی ظرافت‌های کدنویسی را بشناسید.

7 XpWwW.KamYab.IR  شمارش معکوس مرگ ویندوز XP آغاز شده …

از سوی دیگر، تهیه نرم‌افزارهای مختلف برای ویندوز به ویژه در کشورهایی که در آنها موضوع کپی‌رایت چندان جدی گرفته نمی‌شود، ساده و از آن مهم‌تر بسیار کم‌هزینه است. چنین طیف وسیعی از نرم‌افزارها، آن‌گونه که از دنیای ویندوز می‌شناسیم، برای سیستم عامل‌های متن باز وجود ندارد. هر چند گرایش روزافزون کاربران به این سیستم عامل‌ها، برنامه‌نویسان را به ارائه نسخه‌های مبتنی بر لینوکس نیز سوق داده است.

8 XpWwW.KamYab.IR  شمارش معکوس مرگ ویندوز XP آغاز شده …

روی هم رفته نسخه‌های جدید سیستم عامل‌های متن باز روز به روز کاربرپسندتر می‌شوند و با نصب سیستم عامل روی رایانه، نیازهای کاربر خانگی را برطرف می‌کنند. اما در نهایت این کاربر است که باید بسته به نیازهای خود سیستم عامل “درست” را برگزیند. یک نکته اما واضح است و آن هم این‌که سیستم عامل‌های متن باز به دلیل حاشیه‌نشینی، با تقریب بسیار بالایی به‌خصوص در مقایسه با ویندوز٬ از تیررس بدافزارها مصون مانده‌اند.

XP خطرناک‌ترین سیستم‌عامل دنیا







 چرب‌ترین لقمه‌ای که در این روزها برای هکرها فراهم شده سیستم عامل از رده خارج XP است.

حتی اگر از نسخه‌های اصلی این سیستم عامل استفاده می‌کنید باید اطلاع داشته باشید که برنامه‌نویسان این شرکت اعلام کردند، رفع مشکلات امنیتی این سیستم‌عامل به قدری زمان‌بر است که دیگر ادامه حیات آن سودی به حال کمپانی نخواهد داشت.

۱۲ سال از زمان تولد xp می‌گذرد و براساس آمار منتشر شده هنوز ۳۸ درصد کاربران ویندوز از xp استفاده می‌کنند اگر بعد از خواندن این خبر تصمیم به مهاجرت سیستم‌عاملی گرفته‌اید و پولی برای خرید ویندوز جدیدی ندارید، سیستم عامل‌های متن باز گزینه خوبی خواهند بود.

قیمت انواع مموری موجوددرفروشگاه ناجی سیستم

مموری میکرو 2 گیگ 1سال ضمانت تعویض فقط 9 هزار تومان


مموری میکرو 4 گیگ 1سال ضمانت تعویض فقط 11 هزار تومان


مموری میکرو 8گیگ کلاس 4 1سال ضمانت تعویض فقط 15 هزار تومان