خدمات رایانه ای ناجی سیستم مشهد 09158044217

مرجع تخصصی فروش فایل فلش و رام های پارسی کوک شده - فروش فایل - جدیدترین فایل فلش های فارسی نایاب و کوک شده فیلمبرداری مجالس و....

خدمات رایانه ای ناجی سیستم مشهد 09158044217

مرجع تخصصی فروش فایل فلش و رام های پارسی کوک شده - فروش فایل - جدیدترین فایل فلش های فارسی نایاب و کوک شده فیلمبرداری مجالس و....

فروش ۱۵ میلیون گلکسی‌نوت 4

fe4d7a507895e098a1765ccfd96579f1_XL

زومیت – به‌نظر می‌رسد عرضه‌ی آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس و انتشار اخباری در مورد رکوردشکنی فروش نسل جدید تلفن‌های‌هوشمند اپل، زنگ خطر را برای سامسونگ به صدا درآورده است، چراکه این کمپانی تاریخ عرضه‌ی نسل جدید فبلت خود را به ۲۶ سپتامبر یعنی ۳ روز دیگر انتقال داده است.

پیش‌فروش گلکسی‌نوت ۴ در کشور کره‌ی‌جنوبی که از طرق سه اپراتور مخابراتی SK Telecom، KT و LG Uplus انجام می‌پذیرد نشان از استقبال شدید کاربران از این تلفن‌هوشمند دارد، بطوریکه تمام موجودی در نظر گرفته شده در عرض ۳ روز به اتمام رسیده است. از این رو سامسونگ برای از دست ندادن این موج، تاریخ عرضه‌ی تلفن‌‌هوشمند خود را به جلو کشیده است.

از سویی دیگر برخی گمانه‌ها این اقدام را در پاسخ به آغاز فروش آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس عنوان کرده‌‌اند که در پایان هفته‌ی گذشته با ثبت رکوردهایی همراه شده است. مطمئنا  فروش بالای آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس به‌معنای گرفتن سهم بیشتری از گلکسی‌نوت ۴ سامسونگ در بازار است. از این‌رو گلکسی‌نوت ۴ سامسونگ در کشور کره‌ی جنوبی به جای عرضه در ماه اکتبر، اواخر سپتامبر روانه‌ی بازار خواهد شد.

سامسونگ برای بالابردن فروش گلکسی‌نوت ۴، مشوق‌های دیگری را نیز در نظر گرفته است که باید به قیمت ۹۲۰ دلاری آن در کشور کره اشاره کرد که ارزان‌ترین قیمت برای تلفن‌هوشمندی در رده‌ی سری نوت است. سال گذشته گلکسی‌نوت ۳ با قیمتی برابر ۱،۰۲۵ دلار در کشور کره عرضه شد.

سامسونگ درنظر دارد تا با در پیش گرفتن چنین سیاست‌هایی به فروش ۱۵ میلیون دستگاه گلکسی‌نوت ۴ در ماه اول فروش پس از عرضه دست یابد. شاید با در نظر گرفتن فروش ۱۱ میلون دستگاهی گلکسی اس۵ این کمپانی در عرض ۱ ماه اول، دستیابی به چنین آماری توسط گلکسی‌نوت ۴ چندان دور از دسترس نباشد.

فیفا ۱۵ برای اندروید، iOS و ویندوزفون از راه رسید

11631

 – هفته اول پاییز اگرچه یادآور مدرسه و دانشگاه و تلاش دوباره است اما برای فوتبال دوست ها معنای فیفای بعدی را هم به همراه دارد. فیفا ۱۵ برای اندروید، iOS و ویندوزفون از راه رسید و کمتر از یک هفته دیگر می توانید آن را برای پی سی و کنسول های خانگی خودتان خریداری کنید.

اما پیش از اینکه بخواهیم ورژن اصلی فیفا را با هم مرور کنیم، نگاهی داشته باشیم به بازی موبایلی که با استقبال گسترده ای مواجه شده و نمرات بسیار خوبی دریافت کرده. به طور کلی، FIFA 15: Ultimate Team شباهت بسیاری به نسخه قبلی دارد اما کنترل بازیکنان اندکی تغییر یافته و تیم ها و بازیکنان بیشتری نسبت به نسخه های قبلی، شبیه سازی شده و وارد بازی شده اند.

معنای Ultimate Team برای بازیکنان قدیمی آشناست. اما برای کسانی که اطلاعی از آن ندارند، باید گفت که ساخت یک تیم به طور کل در دستان شما قرار می گیرد. از انتخاب و خرید بازیکنان گرفته تا نحوه مدیریت آن ها در زمین بازی، همه به دوش شما قرار دارد.

می توانید ستاره های فوتبال را کنار هم جمع کنید و یک تیم بزرگ تشکیل دهید یا اینکه بازیکنان با استعداد و نوجوان را پرورش دهید تا ستاره های چند سال بعد شوند و با استفاده از فروش آن ها کسب درآمد کنید. هر آنچه که به عنوان یک مربی و مدیر حرفه ای فوتبال فکر کنید، در این بازی امکان پذیر است.

از بین بیش از ۱۰ هزار بازیکن و ۵۰۰ تیم، قطعا می توانید یک تیم رویایی شکل دهید و با دیگران وارد مسابقات شوید.

در مورد کنترل بازی باید روی چندین پلتفرم مختلف تجربه داشت تا بررسی منصفانه ای ارائه داد. اتصال کنترلر به آیپد اندکی مشکل ساز شده اما تبلت های دیگر مشکل بزرگی را تجربه نمی کنند. مجموعا، دو مدل برای کنترل بازیکنان قرار داده شده که یکی برای حرفه ای ترهاست. اگر آشنایی زیادی با سیستم پاس کاری و انجام تکنیک های متنوع در زمین ندارید به شما کنترل ساده تر را پیشنهاد می کنیم.

هنگام نصب بازی توجه داشته باشید که حداقل ۱٫۵ گیگابایت فضای خالی در اختیار داشته باشید. گرافیک بازی حجم بسیاری را اشغال می کند و آپدیت های پشت سر هم ممکن است به مقدار فضایی که بازی اشغال کرده اضافه کنند.

پرداخت های درون برنامه ای پوینت ها یا امتیازات برای باز کردن بخش های مختلف بازی هستند. اگر علاقه دارید که فراتر از Ultimate Team را تجربه کنید باید بهایی بپردازید (از ۳ دلار برای ۳۰۰ امتیاز تا ۱۰۰ دلار برای ۱۰ هزار امتیاز)، اما به طور مجموع، کلیات بازی به رایگان در اختیار شما قرار دارد

شروع موج دوم عرضه تلفن های هوشمند اندروید وان از دسامبر

android-one-540x334

دیجیاتو - احتمالا مطلع باشید که چندی پیش گوگل و برخی از شرکای سخت افزاری اش، ماه گذشته در هند عرضه تلفن های مبتنی بر اندروید وان را شروع کردند. در اولین قدم سه مدل معرفی شد: Karbonn Sparkle V، Spice Android One Dream UNO Mi-498 و Micromax Canvas A1

حال خبرهایی به گوش می رسد که موج دوم عرضه این تلفن های هوشمند، از حدود سه ماه دیگر (دسامبر) آغاز می شود. به گفته خبرگزاری Hindu در هند، شرکت Karbonn دومین محصول خود را به زودی معرفی خواهد کرد و همچنین یکی دیگر از سازندگان تلفن همراه در هند، Intex در ماه ژانویه اولین محصول اندروید وان خود را عرضه می کند.

از دیگر شرکای این پروژه می توان به شرکت های HTC، لنوو، ایسوس، ایسر، آلکاتل، پاناسونیک، Lava و Xolo اشاره کرد.

سه تلفن همراه هوشمندی که تحت پروژه اندروید وان معرفی شدند کمتر از ۱۰۰ دلار قیمت دارند و از نظر امکانات با یکدیگر مشابه هستند: صفحه نمایش ۴.۵ اینچ با رزولوشن ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل، پشتیبانی از دو سیم کارت، پردازنده چهار هسته ای مدیاتک و یک گیگابایت رم.

گوگل به روز رسانی این محصولات را تا ۲ سال پس از عرضه گارانتی کرده و تلفن های هوشمند تحت این پروژه در این مدت به آخرین نسخه سیستم عامل اندروید به مجهز خواهند بود. مدیاتک هم تخمین زده که ۱.۵ تا ۲ میلیون دستگاه اندروید وان در هند تا پایان سال جاری عرضه خواهد شد.

ترنسفرجت چیست؟

TransferJet.

برسام – تاکنون در اسمارت فون ها و گوشی های همراه از تکنولوژی های زیادی برای ارتباط فایل ها بین دو گوشی استفاده شده است. استفاده از مادون قرمز و بلوثوت که سرعت نسبتا خوبی در زمان گذشته داشت ولی با توجه به افزایش حجم فایل، سرعت انتقال فایل اهمیت زیادی پیدا کرده است و سرعت انتقال با بلوتوث و مادون قرمز در این روزها بسیار پایین محسوب می شوند.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات اندروید ها نیوز  و به نقل از تک فارس، خوشبختانه تکنولوژی جدیدی با نام NFC در اسمارت فون های جدید استفاده شد که سرعت نسبتا خوبی داشت و فایل ها را با سرعت بالایی از یک اسمارت فون به یه اسمارت فون دیگر انتقال می دهد.

گویا باز NFC نیز نتوانسته انتظارات را برآورده کند و سازندگان علاقه دارند اطلاعات با سرعت بسیار بسیار بالایی رد و بدل شوند. سرانجام کمپانی توشیبا موفق به ساخت آن شد و اسم این تکنولوژی ترنسفرجت است که برای اولین بار توسط توشیبا ساخته شد.

البته ممکن است بگویید که قبلا این دستگاه نیز بوده است و تکنولوژی جدیدی نیست. بله کاملا درست است در سال ۲۰۰۸ کمپانی توشیبا این دستگاه را ساخت اما این کمپانی به تازگی تغییراتی در آن ایجاد کرده است تا این تکنولوژی در اسمارت فون ها به راحتی قابل دسترس باشند و بشود از آن استافاده کرد.

TransferJet  به راحتی قادر است با سرعت ۳۷۵ مگابایت بر ثانیه اطلاعات را بین دو گوشی رد و بدل کند. این تکنولوژی مانند NFC این اجاره را می دهد که اطلاعات بین دو اسمارت فون کنار یکدیگر با سرعت ۳۷۵ مگابایت بر ثانیه اطلاعات و فایل را منتقل کند.

کمپانی توشیبا گفته است که در امسال ترنسفرجت  را وارد بازار خواهد کرد تا در ساخت اسمارت فون ها از این تکنولوژی جدید استفاده شود.