خدمات رایانه ای ناجی سیستم مشهد 09158044217

مرجع تخصصی فروش فایل فلش و رام های پارسی کوک شده - فروش فایل - جدیدترین فایل فلش های فارسی نایاب و کوک شده فیلمبرداری مجالس و....

خدمات رایانه ای ناجی سیستم مشهد 09158044217

مرجع تخصصی فروش فایل فلش و رام های پارسی کوک شده - فروش فایل - جدیدترین فایل فلش های فارسی نایاب و کوک شده فیلمبرداری مجالس و....

سیستم عامل گوگل Google Chrome Os

گوگل سیستم عامل مبتنی بر مرورگر کروم را معرفی کرد
وبلاگ رسمی گوگل اعلام کرد، این غول جستجوگر قصد دارد بزودی یک سیستم عامل اختصاصی بر مبنای مرورگر کروم (Chrome) معرفی نماید.
این سیستم عامل که فعلاً “Google Chrome OS” نام گذاری شده است به صورت کد باز بوده و سیستم عاملی بسیار سبک است که جهت نصب در نت بوک ها (netbook) بسیار مناسب می باشد. گوگل قصد دارد تا اواخر سال جاری کد نویسی این سیستم عامل را به پایان برساند و پس از آن در سال ۲۰۱۰ یک نت بوک مجهز به نرم افزارهای خود را معرفی نماید. همچنین، گوگل تائید کرده است که سیستم عامل Google Chrome OS قابلیت اجرا بر روی چیپست های x86 و ARM را دارا می باشد.
گوگل هم اکنون با کمپانی های تولید کننده گان عمده سخت افزار در حال مشورت است تا بهترین نت بوک را برای این سیستم عامل محیا نماید.
پروژه Google Chrome OS، پروژه ای جدید می باشد و کاملاً مجزا از اندروید (Android) خواهد بود. مهندس “ساندار پیچاهی” از مدیران برنامه ریز گوگل در این رابطه چنین می گوید: “سیستم عامل کروم برای افرادی ساخته شده است که بیشتر وقت خود را در اینترنت می گذرانند.”
از هم اکنون می توان پیش بینی کرد، شرکت های رقیب یعنی اپل و مایکروسافت روند توسعه این پروژه را با دقت زیر نظر داشته باشند. تا پیش از این گوگل توانسته بود نبض جستجوی اینترنت را در دست بگیرد و مجالی برای دیگران باقی نگذارد و اکنون ظهور این سیستم عامل جدید می تواند زنگ خطری باشد برای دیگران.
هرچند باید گفت پیشرفت در زمینه سیستم عامل ها نمی تواند کار چندان ساده ای برای گوگل باشد زیرا هم اکنون مایکروسافت ۹۶% بازار سیستم عامل های نت بوک را در اختیار دارد و با آمدن نسخه های جدید ویندوز، این عدد بیش از پیش تثبیت خواهد شد.
گوگل تا این لحظه قیمت این سیستم عامل را مشخص نکرده و تاریخ دقیق انتشار آن نیز اعلام نشده است. در خبر دیگری طی هفته گذشته گوگل برچسب آزمایشی را از روی برخی محصولات خود برداشت که مهمترین آنها جی میل بود. گوگل امیدوار است با این اقدام ارزش برنامه هایش و به طبع آن ارزش سهام آن کمپانی در بازارافزایش پیدا نماید
.

اتصال بی سیم موبایل، لپ تاپ و کامپیوتر به اینترنت از طریق GPRS ا

طریقه اتصال موبایل به سرویس Gprs

برای این کار ابتدا باید ببینید که گوشی شما امکان اتصال به اینترنت رو داره یا نه؟

برای این کار به قسمت گوشیهای با قابلیت GPRS سایت ایرانسل به این آدرس برید و مشخصات گوشی خود را چک کنید ، در صورتی که اسم گوشی شما در بین اسامی گوشی هایی بود که اینترنت رو پشتیبانی می کنند ، باید برای ادامه کار یک sms به ساختار دستوری زیر به شماره ۲۲۲۵ ارسال کنید:

S sherkat model

برای نمونه برای K750 می توانید پیام زیر را ارسال کنید:

S SonyEricsson k750i

همان طور که می بینید بعد از S نام شرکت و بعد مدل گوشی را ذکر کردیم.

پس از ارسال پیام به شماره ۲۲۲۵ پیغامی مبنی بر نصب تنظیمات Gprs برای شما ظاهر میشود که در صورت تایید آن تنظیمات اعمال شده و از این به بعد به راحتی می توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید.


طریقه اتصال لب تاب و کامپیوتر به سرویس Gprs

1- بعد از اتصال موبایل به کامپیوتر و معرفی تمام درایوهای موبایل برنامه Sony Ericsson PC Suite را که داخل سی دی موبایل است را نصب کنید.(البته گوشیهای نوکیا و دیگر گوشی ها هم برنامه PC Suite را دارند)

2- سپس برنامه Sony Ericsson PC Suite را از داخل برنامه های نصب شده بروی سیستم از استارت ویندوز پیدا کرده و گزینه Mobile Networking Wizard را انتخاب کنید

3- سپس روی گزینه New Connection یا Creat New Connection کلیک کنید.

4- در این قسمت دو گزینه وجود دارد که برای استفاده از امکانات GPRS ایرانسل گزینه اول به نام Packet Switched Data را انتخاب میکنیم و Next میکنیم.

5- در این قسمت باید مودم گوشی خود را انتخاب کنید که گوشی ما در اینجا از مدل K750 استفاده میکنم. (اگر قبلا گوشی را به کامپیوتر معرفی نکرده باشید نام مدل و مودم آن نشان داده نخواهد شد پس برای نصب درایور میتوانید با انتخاب گزینه Install modem درایو مودم گوشی را نصب کنید)

6- در قسمت Connetion name نام TarfandCity یا هر نام دلخواهی را که می خواهید برای نام کانکتشن خود انتخاب میکنید.

7- همانطور که در بالا گفتیم ایرانسل با فرستادن پیامک اتوماتیک تنظیمات گوشی شما را برای برقراری Gprs را انجام داده و لازم نیست در اینجا ما از تنظیمات دستی استفاده کنیم پس در این قسمت گزینه Use settings from an exiting را انتخاب میکنیم.

8- در این قسمت سیستم نام APN . که حتما باید نام mtnirancell باشد را سرچ میکند.

9- در آخر به جای شماره تلفن این کد را وارد کنید #۸***۹۹* و قسمت User Name و password را خالی بگذارید.

حالا همه چیز آماده است اگر مراحل را به درستی انجام داده باشید الان می تونید به صورت بی سیم کامپیوتر و لب تاپ خودتون رو به اینترنت متصل کنید
!