خدمات رایانه ای ناجی سیستم مشهد 09158044217

مرجع تخصصی فروش فایل فلش و رام های پارسی کوک شده - فروش فایل - جدیدترین فایل فلش های فارسی نایاب و کوک شده فیلمبرداری مجالس و....

خدمات رایانه ای ناجی سیستم مشهد 09158044217

مرجع تخصصی فروش فایل فلش و رام های پارسی کوک شده - فروش فایل - جدیدترین فایل فلش های فارسی نایاب و کوک شده فیلمبرداری مجالس و....

فیلمبرداری ازمجالس

باسلام خدمت شما همشهریان و دوستان گرامی

چنانچه مایلید لحظات شیرین زندگی خود را با برترین کیفیت به ثبت برسانید

شرکت خدماتی ناجی سیستم از هم اکنون اعلام آمادگی دارد

تا برترین فیلم ها و تصاویر شما را به ثبت برساند

فیلم برداری از مجالس شما

09158044217

09354215602

سامان

دوربین های موجود جهت فیلمبرداری

1-Sony HXR-MC2500v

2-

panasonic md9000

بررسی دوربین فیلمبرداری سونی Sony HXR-MC2500

معرفی دوربین

دوربین Sony HXR-MC2500 یک دوربین فیلمبرداری دوشی است که برای آن دسته از فیلمبرداران و فیلم سازانی طراحی شده است که به دنبال ثبات ذاتی و حال و هوای حرفه ایی هستند که یک دوربین فیلمبرداری با طراحی بدنه دوشی فراهم می کند. این دوربین فیلمبرداری AVCHD مجهز به یک سنسور تصویر Exmor R CMOS از نوع ¼ اینچ است که در حالت فیلمبرداری SD قادر به کار کردن در نوری با شدت 0.8 لومن می باشد. از طرف دیگر، عملکرد این دوربین در نور کم و فضاهای سر بسته از طریق یک نور LED داخلی که در فاصله 1.6 متر نوری با شدت 800 لومن تولید می کند، افزایش می یابد. دوربین سونی Sony HXR-MC2500 فیلم های فول HD را در فرمت بسیار رایج AVCHD ضبط کرده و قادر به ضبط فیلم های SD در کدک DV با یک رپر AVI است. استفاده از فشرده سازی DV برای فیلمبرداری با کیفیت تصویر SD به جای فرمت و فشرده سازی MPEG-2، به خاطر فشرده سازی کمتر و سازگاری با نرم افزارهای ویرایش فیلم بیشتر، به معنای بالاتر رفتن کیفیت نتیجه نهایی است. این دوربین فیلمبرداری مجهز به سیستم Wi-Fi داخلی است که این امکان را برای شما فراهم می کند آن را از یک نرم افزار و همچنین از طریق یک ارساله زنده بر روی یک تلفن هوشمند یا تبلت کنترل کنید.

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HXR-MC2500 در کنار دو کفشک کلدشو مجهز به یک کفشک هاتشو چند منظورهSony Multi-Interface است، که امکان بستن لوازم جانبی اختصاصی ای نظیر انواع نور و میکروفون به دوربین را فراهم می کند. این طراحی هاتشو به این معنی است که برای لوازم جانبی صوتی نیازی به کابل مجزا نیست و نورهای خارجی نیز به دلیل اینکه می توانند با باطری خود دوربین تغذیه شوند نیازی به یک باطری یا منبع تغذیه جداگانه ندارند. دو کفشک استاندارد موجود بر روی این دوربین امکان بستن نورهای خارجی از سایر تولید کنندگان، مانیتورهای میدانی، گیرنده های بی سیم و سایر لوازم جانبی به این دوربین فیلمبرداری را فراهم می کنند. در دوربین فیلمبرداری سونی MC2500 برای پایش و مانیتورینگ زنده یک خروجی HDMI و همچنین خروجی کامپوزیت وجود دارد که برای تضمین اینکه کابل به هنگام ارسال زنده بطور تصادفی از دوربین جدا نشود، بر روی یک کانکتور BNC قفلی قرار گرفته است. این دوربین فیلمبرداری مجهز به یک حافظه داخلی با ظرفیت 32GB است، که امکان 170 دقیقه ضبط فیلم با کیفیت 24Mbps (FX) را فراهم می کند. از طرف دیگر، این دوربین با کارت های حافظه SDHC و Memory Stick نیز سازگار است.

دوربینی برای فیلمبرداری از مجالس و مراسم ها

دوربین فیلمبرداری سونی HXR-MC2500 مجهز به یک سنسور تصویر Exmor R CMOS، یک نور LED داخلی، منظره یاب الکترونیکی OLED، سیستم Wi-Fi داخلی، قابلیت ضبط بر روی کارت حافظه با فرمت DV و یک کفشک هاتشو چند منظوره برای لوازم جانبی اختصاصی است. این ویژگی ها برای خلق دوربین فیلمبرداری ارزان قیمتی با یکدیگر ترکیب شده اند که عملکرد نور کم، کیفیت تصویر، انعطاف و قابلیت هایی را فراهم می کند که برای فیلمبرداری از مجالس و مراسم ها مناسب است. عملکرد خوب دوربین سونی MC2500 در نور کم و محیط های سر بسته به دلیل استفاده از یک سنسور تصویر Exmor R CMOS در این دوربین است که از سیستم و ساختار پشت روشن استفاده می کند و این قابلیت را برای دوربین فراهم می کند از نور موجود استفاده بهتری کرده و در حالت PAL در نوری به شدت 0.7 لومن نیز قادر به گرفتن فیلم باشد. منظره یاب الکترونیکی OLED Tru-Finder این دوربین رزلوشن 1.44 میلیون پیکسل را ارائه کرده و از کنتراست بالایی برخوردار است. رزلوشن صفحه نمایش LCD رزلوشن بالای 3 اینچ دوربین نیز در حدود 920 کیلو پیکسل است.

دوربین فیلمبرداری سونی MC2500 علاوه بر ارائه یک فلش کارت داخلی با ظرفیت ذخیره سازی 32 گیگا بایت با کارت های حافظه SDHC و Memory Stick اختصاصی شرکت سونی نیز سازگار است، که این ترکیب گزینه های ضبط متعددی از قبیل ضبط امدادی ( ضبط بر روی کارت دوم با پر شدن کارت اول ) و شبط همزمان ( با دو فرمت و کیفیت یکسان برای گرفتن یک نسخه پشتیبانی یا با دو فرمت و کیفیت متفاوت ) را فراهم می کند. این دوربین فیلمبرداری با باطری های شارژی سری L شرکت سونی تغذیه می شود و هنگام تغذیه با باطری مدل NP-F970- بزرگ ترین باطری سری L شرکت سونی - قادر به گرفتن فیلم به صورت پیوسته به مدت 14 ساعت است. این ویژگی دوربین می تواند در فیلمبرداری ها و رویدادهای زنده از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

 یکی دیگر از ویژگی های دوربین سونی MC2500 که باعث می شود این دوربین مدل مناسبی برای فیلمبرداری از مجالس و مراسم ها باشد لنز واید 26.8mm این دوربین است، که امکان گرفتن شات های واید در فضاهای محدود را فراهم می کند. وجود کفشک هاتشو چند منظوره نیز امکان بستن لوازم جانبی بر روی این دوربین بدون نیاز به کابل اضافی را فراهم می کند، لوازمی نظیر گیرنده میکروفون بی سیم UWP-D11 و آداپتور ورودی صوتی XLR.

مشخصات و ویژگی های برجسته دوربین سونی Sony HXR-MC2500

  • سنسور تصویر Exmor R CMOS از نوع ¼ اینچ
  • لنز داخلی با تنظیم واید 26.8mm معادل
  • قابلیت ضبط فیلم های SD با فرمت DV
  • منظره یاب الکترونیکی OLED با رزلوشن 1440 کیلو نقطه
  • صفحه نمایش LCD 3 اینچ قابل چرخش با رزلوشن 921 کیلو نقطه
  • سیستم Wi-Fi داخلی همراه با قابلیت NFC یا اتصال میدان نزدیک
  • فلش مموری داخلی با ظرفیت 32 گیگا بایت
  • کفشک هاتشو چند منظوره Sony Multi-Interface
  • کانکتور BNC بر روی خروجی کامپوزیت
  • شکاف کارت های حافظه SDXC و Memory Stick

بررسی ویژگی های دوربین فیلمبرداری سونی Sony HXR-MC2500

لنز داخلی با حداکثر زاویه واید 26.8mm معادل

لنز بکار رفته در دوربین سونی MC2500 با ارائه زوم اپتیکال 12x در وایدترین تنظیم خود از فاصله کانونی 26.8mm معادل بهره می برد، که برای گرفتن فیلم در فضاهای کوچک میدان دید وسیعی را فراهم می کند.

سنسور تصویر Exmor R CMOS

طراحی سنسور تصویر Exmor R CMOS بکار رفته در دوربین فیلمبرداری سونی MC2500 نسبت به مدل قبل از این دوربین - دوربین فیلمبرداری سونی Sony HXR-MC1500- تغییر کرده است و حال در حالت فیلمبرداری با کیفیت SD قادر به گرفتن فیلم در نوری به شدت 0.8 lux است. این افزایش حساسیت به نور تا اندازه ای به خاطر استفاده از طراحی و آرایش پشت روشن در این سنسور تصویر است، که در این طراحی بیشتر مدارات الکترونیکی مورد نیاز برای انتقال سیگنال ها به پشت سنسور منتقل می شوند و این امر باعث می شود بتوان بر روی سنسور از فوتوسایت های بزرگ تری استفاده کرد، که این امر به معنی افزایش جذب نور است.

منظره یاب الکترونیکی OLED و صفحه نمایش LCD 3 اینچ

منظره یاب الکترونیکی Tru-Finder بکار رفته در دوربین سونی MC2500 برای فراهم کردن زاویه دید بهتر از فن آوری OLED استفاده می کند و از رزلوشن 1440 کیلو نقطه برخوردار است، که برای فوکوس دستی کاملا کافی است. بر روی این دوربین همچنین یک صفحه نمایش LCD 3 اینچ قابل چرخش برای زمان هایی تعبیه شده است که دوربین بر روی دوش استفاده نمی شود و رزلوشن 921 کیلو نقطه را فراهم می کند. این صفحه نمایش را می توان برای ذخیره سازی انرژی در مواقعی که از آن استفاده نمی شود، خاموش کرد.

فیلمبرداری در نور کم

دوربین فیلمبرداری سونی MC2500 هنگام استفاده از تنظیمات دستی با قرار داشتن شاتر بر روی 15/1 ثانیه، دیافراگم بر روی f/1.8 و گین بر روی 33dB در نوری با شدت 0.8 لومن نیز قادر به فیلمبرداری است. از سوی دیگر، این دوربین مجهز به یک نور LED داخلی است که از فاصله 1.6 متر از سوژه نوری با شدت 800 لومن زا تولید می کند.

سیستم Wi-Fi داخلی همراه با قابلیت NFC

دوربین فیلمبرداری سونی Sony HXR-MC2500 از قابلیت اتصال بی سیم از طریق سیستم Wi-Fi برخوردار است، که این امکان را فراهم می کند بتوان تعدادی از تنظیمات دوربین را از طریق یک تلفن هوشمند یا تبلت کنترل کرد. از طرف دیگر، یا استفاده از این سیستم می توان یک ارساله زنده را پایش کرد، که این ویژگی برای مواردی مثل یک کنفرانس خبری که دوربین در محل دیگری مستقر می شود، مناسب است. قابلیت NFC یا ارتباطات و اتصال میدان نزدیک نیز باعث سهولت و سرعت بیشتر در برقراری یک اتصال بی سیم با دوربین می شود. کاربری هایی که از طریق اتصال بی سیم امکان پذیر هستند عبارتند از : کنترل شروع و توقف ضبط فیلم، کنترل زوم، کنترل دیافراگم، و کنترل و فوکوس خودکار لمسی.

 

قابلیت ضبط هیبریدی یا ترکیبی

دوربین سونی MC2500 مجهز به یک حافظه داخلی با ظرفیت 32 گیگا بایت است، که امکان تقریبا 170 دقیقه ضبط فیلم با بیت ریت 24 Mbps (FX) را فراهم می کند. از طرف دیگر، بر روی این دوربین یک شکاف کارت حافظه خارجی نیز تعبیه شده است که با کارت های حافظه SD، SDHC، SDXC و Memory Stick Pro Due خود شرکت سونی سازگار است. حالت های فیلمبرداری همزمان در این دوربین فیلمبرداری این امکان را برای شما فراهم می کنند همزمان بر روی هر دوی این حافظه داخلی و خارجی ضبط کنید. در این حالت می توانید به صورت Relay یا امدادی ( با قابلیت ادامه ضبط بر روی کارت دوم با پر شدن کارت اول ) یا به صورت همزمان با دو کیفیت و فرمت مختلف یا یکسان ضبط کنید.

قابلیت ضبط با فرمت DV

در حالت SD، دوربین فیلمبرداری سونی Sony HXR-MC2500 با کدک DV ضبط می کند - همان فرمتی که دوربین های کاست خور MiniDV  از آن استفاده می کنند - و فایل حاصله را در داخل یک رپر AVI قرار می دهد. این فرمت را بیشتر برنامه ها و نرم افزارهای ویرایش ساپورت می کنند و نسبت به حالت MPEG-2 SD در سایر دوربین ها فشرده سازی کمتری دارد.

حلقه لنز با ویژگی تغییر کاربری به صورت سفارشی

حلقه لنز دوربین فیلمبرداری سونی MC2500 را می توان برای کنترل دستی فوکوس، نوردهی، توازن نور سفید، دیافراگم یا سرعت شاتر تنظیم کرد، که این امر باعث می شود بتوانید بدون رفتن به منوی دوربین به این پارامترها دسترسی داشته باشید.v

کرین دوربین

کرین دوربین

کرین چیست ؟

کرین ( به انگلیسی : Crane ) در لغت به معنی جرثقیل و بالابر است و کرین دوربین یکی از تجهیزات فیملبرداری است که به فیلمسازان اجازه ی فیلمبرداری از زوایایی ( معمولا از بالا ) را میدهد که به خودی خود قادر به فیلمبرداری از آن صحنه ها نخواهند بود.

انواع کرین فیلمبرداری

  • کرین مکانیلی
  • کرین برقی
  • کرین هیدرولیک

 کرین فیمبرداری

فروش انواع کرین های فیملبرداری

  • کرین 12 متری
  • کرین 8 متری
  • کرین 4.5 متری

    کرین دوربین

    کرین چیست ؟

    کرین ( به انگلیسی : Crane ) در لغت به معنی جرثقیل و بالابر است و کرین دوربین یکی از تجهیزات فیملبرداری است که به فیلمسازان اجازه ی فیلمبرداری از زوایایی ( معمولا از بالا ) را میدهد که به خودی خود قادر به فیلمبرداری از آن صحنه ها نخواهند بود.

    انواع کرین فیلمبرداری

    • کرین مکانیلی
    • کرین برقی
    • کرین هیدرولیک

     کرین فیمبرداری

    فروش انواع کرین های فیملبرداری

    • کرین 12 متری
    • کرین 8 متری
    • کرین 4.5 متری

چگونه فیلم‌های YouTube را دانلود کنیم؟

چگونه فیلم‌های YouTube را دانلود کنیم؟


حتمآ با سایت YouTube آشنا هستید. بزرگترین سایت اشتراک گذاری ویدیو در جهان که خیلی هم از عمرش نمی‌گذرد. فقط بدی اش این است که امکان دانلود کردن ویدیو ها را در خود سایت نمی‌دهد. برای دانلود فیلم های YouTube به صورت مستقیم (از خود سایت)، نیاز به استفاده از Firefoxمی باشد و برای این منظور لازم است پلاگین مخصوصی را به فایرفاکس تان اضافه کنید تا در صفحه یوتیوب، گزینه ی دانلود فعال گردد. ولی از آنجا که تنها بخشی از کاربران اینترنت، از فایرفاکس استفاده می کنند (در حدود ۲۱ درصد) بر آن شدم تا روش های کاربردی و فراگیری را معرفی نمایم


روش اول: استفاده از سایت keepvid می باشد. روش کار با این سایت بسیار ساده است. فقط کافی است لینک فیلم مورد نظرتان را از یوتیوب (یا هر سایت دیگر اشتراک ویدئو) کپی کرده و داخل باکس بالای سایت کیپ وید past نمایید و سپس گزینه ی Download را بزنید.

بعد از انجام این سه مرحله، به شما دو لینک دانلود پیشنهاد می گردد که اولی با فرمت FLV و دومی با فرمت MP4.

معمولا فرمت FLV حجم کمتری دارد. البته برای اجرای فایلها با فرمت FLV نیاز به نرم افزار FLV Player دارید که سایت کیپ وید آنرا به صورت رایگان برای دانلود قرار داده است. فایلهای با فرمت MP4 نیز با نرم افزار مدیاپلیر قابل اجراست. با کلیک روی یکی از این دو لینک، فیلم مورد نظر دانلود می گردد.

 

روش دوم: استفاده از نرم افزار Video get می باشد. این نرم افزار رایگان نیست ولی برای استفاده ی محدود حتما به کارتان خواهد آمد. نرم افزار فوق را می توانید از اینجا دانلود کنید.

پس از نصب آن فقط کافی است لینک فیلم مورد نظرتان را به نرم افزار داده، فرمت مورد نظرتان را انتخاب نمایید (این نرم افزار قابلیت دانلود با فرمت هایی چون AVI, 3gp, MPG, WMV, FLV,… را دارا می باشد) و دکمه ی دانلود را بزنید.

 

روش سوم Kiss اضافه کنید: فقط کافیه به اول آدرس ویدیو مورد نظر کلمه‌ی Kiss را اضافه کنید. این کار شما را به سایت KissYoutubeهدایت می‌کند که ویدیو ها را با فرمت flv به شما می‌دهد تا دانلود کنید.

یعنی:

http://youtube.com/watch?v=y9oIZpFFyIY

می‌شود:

http://Kissyoutube.com/watch?v=y9oIZpFFyIY

نکته: برای دیدن فایل های flv به برنامه‌ای نیاز دارید که این فایل ها را بخواند. عمومآ در هر سایتی که ویدیو های یوتیوب را با فرمت flv به شما می‌دهد یکی معرفی شده. من پیشنهاد می‌کنم همین حالا برنامه FLV Player را از اینجا دانلود کنید.

روش چهارم Tube Leecher: فقط URL (آدرس) ویدیو را در سایت وارد کنید و فایل flv را تحویل بگیرید. TubeLeecher

روش پنجم Youtube Catcher: شبیه سایت بالایی ، فقط آدرس را وارد کنید و flv را تحویل بگیرید. Youtube Catcher

 

روش ششم افزونه Youtube Loader: این یک اسکریپت Greasemonkey است که به فایرفاکس اضافه شده و دانلود کردن ویدیو های یوتیوب را مثل آب خوردن ساده می‌کند. آن هم با فرمت های مختلف!

کاری که باید بکنید این است که اگر مرورگر فایرفاکس را ندارید آن را از اینجا دانلود و نصب کنید سپس افزونه Greasemonkey و بعد هم این اسکریپت را اضافه کنید.

 



تمامی خواندن های بلال اکبری

سلام دوستان عزیز جهت دانلود بر روی لینک زیر کلیک نمایید سپس پس از دانلود فایل فشرده آن را با نرم افزار winzip  اکسترک کنید رمز فایل فشرده 8044218   

دانلود

password=8044218

ب----------------------خ---------------ش م--------------ج------------ر ده----------------ا

مهندس کامران رضایی

تعمیرکار تلفن همراه

قد:178

وزن: 90

مجرد

دنبال نیمه گمشده 09354215602

سخنرانی باحال مخصوص خانم ها و آقایون متاهل

خانم ها و آقایونی متاهلی که  قدر همدیگر را نمیدونید

حتما کلیپ زیر را دانلود کنید و گوش فرا دهید.

دانلود کلیپ صوتی

لینک دانلود

علت اصلی خیانت همسران چیست؟

علت اصلی خیانت همسران چیست؟

علت اصلی خیانت همسران چیست؟

یکی از مهمترین دلایل خیانت های جنسی، عدم انجام وظایف همسری از سوی یکی از زوجین است. متاسفانه بسیاری از زوجین با وظایف همسری خود در زمینه جنسی آشنایی ندارند و نمی دانند که همسر وی نیاز به ارضاء شدن یا رسیدن به ارگاسم دارد.

سلسله مراتب نیازهای ماسلو به صورت یک هرم نشان داده می‌شود که نیازهای فیزیولوژی انسان که همان خوردن و خوابیدن و نفس کشیدن است، در قاعده هرم (که حجم زیادی از هرم را می گیرد) قرار دارد. طبق این هرم لازم است افراد به همان اندازه ای که به خوردن و خوابیدن و نفس کشیدن اهمیت می دهد باید رابطه جنسی برایش اهمیت داشته باشد.همانطور که شما نمی توانید جلوی نفس کشیدن همسرتان را بگیرید؛ نمی توانید جلوی رابطه جنسی با وی را بگیرید .»

این روانشناس ومشاور خانواده گفت:« در حال حاضر افراد با پرس و جو از میزان روابط جنسی دوستان خود، این میزان را با تعداد روابط جنسی خود مقایسه می کنند لذا در صورتی که روابط جنسی مناسبی با همسر خود نداشته باشند برای خیانت کردن تحریک می شوند.»…

وی با اشاره به انتخاب اشتباه همسر و تنوع طلبی همسران به عنوان عوامل دیگر در خیانت گفت:« برخی افراد به دلیل اینکه از رابطه جنسی با همسر خود ارضای روانی نمی شوند به دنبال تنوع طلبی در رابطه جنسی و خیانت هستند و یا به فکر ازدواج مجدد می افتند. که در ۹۰ درصد این موارد با مشاوره گرفتن و آموزش درباره مدل های رابطه جنسی دیگر چنین نیازی را احساس نمی کنند و زمانی که مشکل این افراد برطرف می شود شادابی روحی و روانی در رفتارشان دیده می شود و دیگر به سراغ ازدواج مجدد نمی افتند.»

حسن زاده با بیان اینکه خیانت به دلیل اختلالات شخصیتی کمتر اتفاق می افتد، افزود:« کمالگرا بودن هم یکی دیگر از دلایل خیانت های جنسی است همچنین زمانی که فرد رفتار جنسی سالم و ارضاء کننده با همسر خود ندارند به فکر خیانت می افتد. استرس و اضطراب و وسواس داشتن یکی از زوجین و در نتیجه عدم برقراری رابطه جنسی خوب یکی دیگر از دلایل خیانت های جنسی است و لازم است این افراد درمان شوند. در مواردی که فرد دچار وسواس است به دلیل اینکه بعد از رابطه جنسی مجبور است مدت زمان زیادی را صرف شستشوی خود کند لذا تن به رابطه جنسی نمی دهد که عاملی برای خیانت همسر وی است.»

وی خاطرنشان کرد:« روابط جنسی در جامعه ما به مانند لیوان آبی می ماند که یا خیلی گرم است و یا خیلی سرد در نتیجه عطش فرد را برطرف نمی کند و فرد به فکر خیانت می افتد.»

این مشاور خانواده با بیان اینکه خیانت جنسی بیشتر به دلیل نوع نگرش افراد به مسائل جنسی و باورهای نادرست آنها از روابط جنسی است، گفت:« برخی از زنان تصور می کند مرد در ماه با یک بار رابطه جنسی ارضاء می شود و یا برخی از زنان با افزایش سن تمایلی به برقراری رابطه جنسی ندارد این در حالی است که مردان وقتی به دهه ۶۰ زندگی خود می رسند به دلیل اینکه تصور می کنند میل جنسی آنها در آینده ای نزدیک کاهش می یابد لذا دغدغه این را دارند که تا آخرین لحظات از توانمندی جنسی خود استفاده کنند و زن باید تن به این قضیه دهد و لازم است باور اشتباه زنان نسبت به این مسئله تغییر پیدا کند.»

وی در پایان گفت:« نباید افزایش سن مانعی برای برقراری رابطه جنسی یا محدود کردن تعداد روابط جنسی با همسر باشد لازم است زنان آموزش ببینند که وقتی به سن یائسگی می رسند دیگر مشکل ترس از بارداری ندارند و بهتر می توانند رابطه جنسی داشته باشند و نباید افزایش سن دلیلی برای کاهش روابط جنسی باشد.»v

نکاتی برای رهایی از زود انزالی

blog-pe-causes1

نوعی تمرین روی ماهیچه‌هایی که مسئول نعوظ و انزال در مردان هستند می تواند درمانگر این مسئله باشد. برای تمرین  عضله ها در حین ادرار کردن، ادرار خود را نگاه دارید و سپس‌‌ رها کنید.
نتیجه این تمرین ها حداقل پس از شش ماه اگر بطور مرتب انجام شوند بروز می کنند. توقع تاثیر یک شبه نداشته باشید.
تقویت ماهیچه لگنی
این تمرین روی ماهیچه هایی کار می کند که مسئول نعوظ و انزال در مردان هستند. برای پیدا کردن آن ها در حین ادرار کردن، ادرار خود را نگاه دارید و سپس رها کنید.
 ممکن است مدتی طول بکشد تا این عضله ها را پیدا کنید و بتوانید آن ها را کنترل کنید. بعد از شناسایی این ماهیچه ها حتی در حالت عادی هم (در حین دیدن تلویزیون، کار و غیره) می توانید مرتبا آن ها را منقبض کرده برای چند ثانیه نگاه دارید و سپس رها کنید. پس اول مدتی وقت صرف کنید تا این عضلات را پیدا کنید. بعد که دیگر بدون ادرار کردن هم آن ها را تحت کنترل داشتید می توانید از دو سری ۱۰ تایی صبح و شب یعنی ۲۰ تا صبح و ۲۰ تا شب شروع کنید و عضلاتتان را منقبض کنید، برای ۱ تا ۳ ثانیه نگهدارید و بعد رها کنید. هر هفته ۱۰ تا به این تمرین ها اضافه کنید زمانی که تعداد آن ها رسید به ۵۰ یا ۶۰ تا صبح و ۵۰ تا ۶۰ تا شب همین عدد آن را نگهدارید.
وقتی که به انجام تمرین ها عادت می کنید دیگر حتی لازم نیست که فقط صبح آن ها را انجام دهید می توانید در طول روز آن ها را به مرور انجام دهید. در ضمن اگر عضلات کف لگن قوی داشته باشید دچار عوارض بالا رفتن سن هم نخواهید شد چون اکثرا در افراد کهنسال قدرت نعوظ کم می شود و زاویه آلت به سمت پایین تغییر می کند اما با داشتن عضلات کف لگن قوی این عوارض بسیار کمتر می شوند. این را هم تاکید کنم که نتیجه این تمرین ها حداقل پس از شش ماه اگر بطور مرتب انجام شوند بروز می کنند. توقع تاثیر یک شبه نداشته باشید.v

غذاهای مفید برای تقویت جنسی مردان

jensi 14 dey (4)

غذاهای مفید برای تقویت فعالیت جنسی مردان

در کنار غذاهای اصلی،مواد غذایی زیر می‌توانند تاثیر زیادی بر افزایش قوای جنسی در مردان داشته باشند.

مهمترین عامل در فعالیت جنسی مردان قدرت و مدت ماندگاری نعوذ است . برای این منظور سلامت سیستم جریان خون الزامی است بنابراین پیشگیری از بیماریهای موثر بر رگها از جمله دیابت و چربی خون بالا ضروری است. پس تا می‌توانید از انواع میوه ، سبزیجات ، حبوبات و پروتئینهای ساده مصرف کنید .

آب انار:

یکی از مواد غذایی مفید در تقویت نیروی جنسی مردان مصرف آب انار است.بر اساس پژوهشهای انجام شده ، میزان اختلال نعوذ در مردان بدنبال مصرف آب انار به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است .

برای رسیدن به میزان مطلوب ، باید روزانه یک لیوان آب انار طبیعی نوشید . این نوشیدنی در فصل پاییز براحتی در دسترس است اما در دیگر فصلها می‌توان از رب انار استفاده کرد. شربتی با غلظت دلخواه از رب انار تهیه کنید و روزانه یک لیوان از آن را بنوشید . هرگز از آب انار غافل نشوید.

سالاد میگو :

میگو سرشار از عنصر روی است و سبزیجات برگ پهن مثل کاهو مقدار زیادی اسید فولیک دارند. گوجه فرنگی و لیمو ترش با مقادیر بالای ویتامین ث و روغن زیتون با ویتامین ای مکمل مناسبی برای این سالاد هستند. این سالاد با رساندن مواد لازم قدرت اسپرم سازی را افزایش می‌دهدو سبب افزایش قوای جنسی می شود. از همین جا به آقایان توصیه می‌کنم خسیس بازی را کنار بگذارند و با مصرف حداقل هفته‌ای یکبار از این سالاد هم قوای جنسی خود را تقویت کنند و هم بقیه اعضای خانواده را با این دسر خوشمزه به شعف آورند .

سوپ جو :

جو باعث افزایش هورمون تستوسترون در مردان می‌شود . اشتباه نکنید ؛ این افزایش هورمون در مردان اتفاق می‌افتد و در خانمها هیچگونه تاثیر هورمونی ندارد. هورمون تستوسترون برای افزایش میل جنسی لازم است . این سوپ اگر با برخی سبزیجات معطر بخصوص نعنا و ترخون تهیه شده باشد بسیار مقوی‌تر خواهد شد .

اسفناج :

آیا کارتون ملوان زبل را دیده‌اید؟ در مردان می‌توان چنین اثری را ( البته کمی خفیف‌تر ) دید . این سبزی سرشار از منیزیوم است که باعث گشاد شدن رگهای خونی می‌شود. به این ترتیب جریان خون اندام تناسلی قدرت لازم برای نعوذ را تامین می‌کند .

لیمو ترش :

این میوه خوش عطر و طعم ، با تامین ویتامین ث کافی ، تاثیر بسزایی بر تولید و تحرک سلولهای اسپرم دارد. به این ترتیب کیسه منی در مدت زمان کوتاهتری پر شده و میل جنسی را افزایش می‌دهد .

زغال اخته :

این میوه ترش و خوشمزه دارای فیبرهایی است که مانع از جذب کلسترول در دستگاه گوارش می‌شود.در نتیجه احتمال رسوب این چربی در رگها کاهش می‌یابد و کمک موثری بر افزایش جریان خون خواهد بود.

علاوه بر این اثر طولانی مدت ، تاثیر کوتاه مدتی بر جریان خون دارد که بعضی از متخصصین تغذیه از آن بعنوان ویاگرای طبیعی نام برده‌اند .

عسل :

رسیدیم به یکی از شگفتیهای طبیعت . ماده‌ای که حاصل فرایندی ساده بر روی شهد گلها در بدن زنبور عسل است . انسان با وجود پیشرفت غیر قابل انکار تکنولوژی هنوز نتوانسته است عسل مصنوعی بسازد. عسل با داشتن انواع ویتامینهای گروه ب می‌تواند در تولید هورمون تستوسترون موثر باشد. پژوهشها نشان داده‌اند که ماده‌ای حاوی عنصر بور در عسل وجود دارد که جریان خون و میل جنسی را در مردان افزایش می‌دهدv